۱۳۸۵/۰۱/۲۱

اینگونه به دنبال وحدت مسلمین هستید؟!

جملات زیر، متن پیاده‌شده‌ی اطلاعیه‌ای است كه به شیوه‌ی هجو و هزل، مخاطبان را به مراسم عمركُشان دعوت كرده است. در گوشه‌ی اطلاعیه، عكسی شبیه شیاطین یا اجنه درج شده است و كنار آن، اوریب، نوشته شده است: «این عكس، نمی از اقیانوس سیرت عمر است». متن را بخوانید و میزان صداقت مدعیان وحدت امت اسلام را دریابید:

مراسم تنجیس

با نهایت سرور و فرح، نهم ربیع‌الاول، روز به درك واصل شدن شیخ النسناس، ابو الوسواس، شهد فراعنه، ملك الشیاطین، رئیس غاصبین حق، پست‌ترین خلق، بزرگ كشور جهالت، مركز دایره حماقت، میوه درخت شقاوت، پیشوای رانده‌شدگان، مقتدای دورشدگان، سركرده گردن‌كشان، رذل‌ترین سرپیچان، اول و آخر شر، حمار ابن حمار ...

عمر ابن ؟
را به اطلاع كلیه مُبغضین آن ملعون می‌رسانیم

به همین مناسبت فرخنده، در جمیع عوالم بالا و پایین، مجالس وجد و نشاط و شادی برپاست. لذا مجالس پیرمردانه، پیرزنانه، مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه، متوسطانه، بچگانه و همه‌سایز، از تاریخ نهم الی یازدهم ربیع‌الاول مصادف با 19 الی 21 سال 1385 از ساعت 1 بامداد تا 12 شب، در اماكن ذیل (بیت العمر، بیت التخلیه، خلأ، مستراح، توالت، دستشویی، دست‌به‌آب، یك‌دری و WC) برپا می‌باشد. خواهشمند است كسانی كه امراض معدوی یا نفخ معده، دل‌پیچك، اسهال و سردل دارند، با حضور در این اماكن مذكور، موجبات راحتی خود را فراهم كرده و روح آن مرحوم مبغوض مفعول را قرین باد خویش نمایند.

در زد وسیله رفت و برگشت (دمپایی) درب اماكن آماده می‌باشد.

فامیل‌های تركون، پدربزرگ و پدر و دایی- مادبزرگ و مادر و عمه
ابی‌بكر، عثمان، معاویه، یزید، عایشه، ام الحكم، ام الفضل، ابوجهل، ابولهب، ابو سفیان.

پی‌نوشت:
این همه عداوت و كینه، همه به خاطر روایت كم‌اعتبار سیلی زدن عمر به صورت فاطمه دختر پیامبر و سقط شدن نوزادی كه حامله بود و آتش زدن درب خانه‌ی علی و نقش عمر در فتح ایران است؟ یا دلایل تاریخی و روان‌شناختی و اجتماعی دیگری نیز در میان است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً فقط در مورد موضوع این نوشته نظر بدهید. با سپاس!