۱۳۸۳/۰۶/۲۵

محمد نيامده دلتنگ شد !!!

امروز ۲۵ شهريور سالروز تولد کوچکترين عضو قبيله‌اي است از اهالي دل‌سپرده قلم که نگارنده نيز عضو کوچک و افتخاري آن محسوب مي‌شود . محمد يا همان دلتنگ ۲۵ سابق حالا به ادعاي خودش مستقل شده و از خانه استيجاري بلاگ اسپات اسباب‌کشي کرده است اگر چه هنوز پست‌هايش را از همان بلاگ اسپات مي‌فرستد که لطف کرده و با افزودن چنين امکاني محمد را از نصب ام.تي براي پست مطالبش و اشغال فضاي هاست رهانيده است . حال او با سري افراشته خود را دلتنگ دات نت معرفي مي‌کند و حسرت در دل ديگران مي‌کارد که نه پولشان به داشتن سايت مي‌رسد و نه توانائي او را در طراحي و زيباسازي فضاي وبلاگ دارند ...
محمد در چنين روزي اولين فريادهاي آميخته به گريه خود را به نشانه حضور و ظهور در اين دنياي پر از عجايب اعلام کرد ( شايد خود او يکي از همان عجايب باشد !!! ) هنوز براي اولين دوش گرفتن تاريخ زندگي‌اش آماده نشده بود که خود را دلتنگ ناميد و همه انگشت به دهان ماندند که : عجب !
امروز جشن ورود او به ۲۱ سالگي است. مي‌گويد آنقدر بزرگ شده‌ام که آسمان سر بر شانه‌هايم بگذارد و هاي هاي باران ببارد ... راست مي‌گويد ... هميشه راست مي‌گويد ... اگر نخواهد سخني را بر زبان آورد از گفتن امتناع مي‌کند اما دروغ نمي‌گويد ... بزرگ شده است ... صورتش بيش از ۲۱ سال را نشان مي‌دهد ... صدايش بيش از ۲۵ سال را ... سيرتش ... نمي‌دانم ... بيشتر به آدمهاي ميانسال پخته اما عاشق شبيه است ... بيش از حد دوست داشتني است بسيار بيشتر از هم سن و سالان خودش ... دوست دارد کودک باشد ... کودک بماند ... کودک ديده شود ... خلاصه او خيلي اهل آرزو است ... اهل دل هم هست ... دلتنگ است ... دلتنگ که ؟ نمي‌دانم ... دلتنگ چه ؟ نمي‌دانم ... اما پر انرژي است ... او را که مي‌بينم ، صدايش را که مي‌شنوم ، کارهايش را که مي‌بينم به آينده ايران اميدوار مي‌شوم ... چيزي از جنس اميد در رگهايم جاري مي‌شود ، من نيز با بودن با او احساس جواني مي‌کنم .
انبوهي سخن آماده کرده بودم اما همه در اين روزها که ذهنم سخت آشفته است رخت بربستند و مرا ترک گفتند . شيريني سخنانم نيز با تلخي زهري که اين روزها در کامم نهفته است رنگ باختند . اگر بخواهم او را توصيف کنم بايد کاغذهاي زيادي را سياه کنم . پس مي‌ماند سلامي و تبريکي دوستانه و صادقانه اما خشک و خالي !
محمد جان . برادر عزيزم . رفيق دوست داشتني‌ام . تولدت مبارک ... همين !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً فقط در مورد موضوع این نوشته نظر بدهید. با سپاس!