۱۳۹۰/۰۷/۰۳

فیس‌بوک رضاخانی!

تأثیری که فیس‌بوک در کشف حجاب زنان ایرانی داشته، حاکمیت رضاخان نداشته است!!!

۷ نظر:

  1. احتراما به نظر می رسد فیس بوک توانسته پرده را کمی بالاتر بزند و نشان دهد که حجاب بخش زیادی از زنان ایرانی، از سر جبر و اجبار و زور است. بنابراین برای مردان یا کسانی که می پنداشتند زن ایرانی را توانسته اند به زور محجبه کنند، فیس بوک دریچه ای شده به خلوت آن زنان تا ببینند آنها حقیقتا از این حجاب خوششان نمی آید. حقیقت تلخ است. فیس بوک شاید جام زهر دگری باشد.

    پاسخحذف
  2. موافق‌ام!

    اما همه‌ی ماجرا اینگونه نیست. کم ندیده‌ام دختران و زنانی که جو غالب بر فیس‌بوک، آنها را نرم‌نرمک به برداشتن روسری و کشف حجاب کشانده است.

    پاسخحذف
  3. نكته جالبی بود مسعود جان، البته من برعكسش را هم دیده‌ام كه نادر بوده، اما كسانی را دیده‌ام كه گهگاه بی‌حجاب میشوند اما برمیگردند به سر موضع پیشین!

    پاسخحذف
  4. کل شبکه های اجتماعی و صرف حضور در فضای مجازی تاثیر مشابهی کن و بیش دارد.

    پاسخحذف
  5. جناب برجیان اعتقادی که از سر شناخت و انتخاب نباشه(البته اگر چیزی برای شناخت داشته باشه) چه بهتر که در جو غالب بر فیس بوک و یا هر جو غالب دیگری از بین برود. این حجابی که سالهاست تبدیل به گرز مردان غیرتمدار و سیستمداران دینمدار این مملکت شده آنقدر به چشم این نسل جدید (البته قشری که شما اینجا یاد کرده اید)بی محتواوحتی گاهاً زشت آمده که به هر بهانه ای، خواه فیس بوک و خواه هر دستاویز دیگری ،آماده شکستن آن هستند.

    پاسخحذف

لطفاً فقط در مورد موضوع این نوشته نظر بدهید. با سپاس!